ГРАДСКИ челници већ месецима најављују да ће, када нови аутобуси буду на улицама града, почети да се обрачунавају са свима који јавни превоз не плаћају. Осим строжих контрола, надлежни су најавили да ће и маркетиншким кампањама радити на свести суграђана, како би схватили да је плаћање превоза неопходно. С тим наумом, Секретаријат за јавни превоз је већ расписао јавну набавку за израду видео-спотова, постера и билборда за јавни превоз, по цени од око 15 милиона динара.

Секретаријат је одлучио да реализује кампању "Унапређење имиџа градског превоза", како би се повећало поверење грађана и променила слика о јавном превозу. У образложењу конкурсне документације наводи се да се "кроз системско улагање и деловање на различитим пољима, континуирано подиже ниво услуге јавног превоза путника".

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - ОВАКО ЋЕ ИЗГЛЕДАТИ НОВА ХАЛА "АЛЕКСАНДАР НИКОЛИЋ": Спортисте чека врхунски амбијент! (ФОТО)

Изабрани понуђач требало би да достави предлог концепта видео-спота, кључне поруке и предлог визуелног идентитета кампање. Кампања би требало да буде усмерена на промену ставова, навика и понашања корисника јавног превоза, односно ка едукацији, одговорном понашању и промени навика у виду плаћања јавног превоза.