УПРКОС томе што од маја прошле године ЈКП "Инфостан технологије" уплате корисника књижи на месец и годину за коју је рачун испостављен, суграђани могу без проблема да измире дуговања. Вишком новца намирује се најстарији рачун који није обухваћен поступком принудне наплате. У другом случају, сума која "претекне" се евидентира.


Нередовних платиша комуналних услуга, нажалост, има. Један од њих је и пензионер Милан Средојевић. Он признаје да спада у групу Београђана који не измирују обавезе на време, али, како тврди, на крају увек измири дуг.


- Дешава се да ми се накупе три или четири рачуна, па то платим одједном, али изгледа да "Инфостан" не прокњижи како треба, јер ми прете извршитељима - пожалио нам се Средојевић. - У претходне четири године, "Инфостану" сам дао више од 100.000 динара на име камате и дуговања, а недавно ми је стигло ново утужење за рачун из марта ове године.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Шаљу извршитеље због једног рачуна


Средојевић не разуме због чега се вишак новца не књижи за стара дуговања, као ни то да предузеће за обједињену наплату комуналних услуга терети људе за један заостали месец.


Поводом овог случаја, "Инфостан" истиче да су против наведеног корисника током претходних година због нередовног плаћања покретани поступци принудне наплате, а све накнадне извршене уплате су уредно евидентиране и раскњижене.



Милан Средојевић


- Корисници на сваком месечном рачуну имају прецизан приказ обавеза. Уколико уплате већи износ по параметрима са уплатнице достављене уз последњи рачун, уплаћеним средствима се намирује текући рачун, а вишком новца најстарији рачун по датуму доспелости, који није обухваћен поступком принудне наплате - објашњавају у "Инфостану".


Такође, из предузећа напомињу да ако су сви рачуни за које није покренут поступак принудне наплате намирени, уплаћена средства се евидентирају као преплата, која се на захтев корисника може прекњижити на тужени дуг. Уплата више новца од онога што пише на рачуну се такође може користити за намирење наредних месечних рачуна.

ПЛАЋАЊЕ И ЕЛЕКТРОНСКИМ ПУТЕМ


ИНФОРМАЦИЈЕ о плаћању заосталих дуговања суграђани могу добити преко позивног центра0800-011-018 и броја 011/395-44-20, радним данима 7.30 - 20.00 и суботом 8.00-14.00.

Налози за уплату могу се добити путем имејла или доласком лично у било коју експозитуру ЈКП "Инфостан технологије". Корисници такође на сајту предузећа у делу онлајн упит стања имају приступ својим рачунима, на којима су им прецизно исказане све обавезе.