РЕКЛАМАЦИЈУ "Радијатор не ради, потребна ми је помоћ ваше екипе", претходна два дана суграђани су тешко успевали да проследе надлежнима у предузећу задуженом за даљинско грејање. Оператери ЈКП "Београдске електране" или су константно заузети, или се на позиве не јављају. У међувремену, огорчени Београђани могли су само да утврђују које дело класичне музике слушају преко телефона!

Подужи је био списак адреса које пре два дана нису имали грејање, иако је оно било преко потребно због ниске температуре ваздуха. И као да то није довољан проблем, изгледа да су и инсталације у становима широм престонице "заказале" кад не треба, али пријаву таквих случајева готово је било немогуће поднети задуженим оператерима.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Bolje kad samo upravnik pozove: Kako prijaviti kvar na grejanju

- Радијатор у једној соби није ми радио и током целог дана покушавала сам да пријавим проблем. Звала сам кол-центар, оба броја телефона за интервенције, али само сам изгубила време! Наслушала сам се свакаквих информација са аутомата, али на телефон ми се нико није јавио - јада нам се Нада З., са Новог Београда.

Према речима наше саговорнице, очигледно је да "Беоелектране" имају много наснимљених порука које су суграђани принуђени да одслушају док чекају да се успостави веза са првим слободним оператером. Тако је она имала увид у списак улица које су погођене кваром, утврдила је градиво да температура у стану треба да буде 20 степени, степен више или мање, добила је и упут шта од података треба да припреми кад пријављује квар, сазнала и да за оператера треба да припреми идентификациони број како би он знао да ли је уредан платиша, колико траје грејна сезона.... Између свега тога, наслушала се и пријатне класичне музике.

Фото Д. Дозет

- У једном тренутку сам добила информацију од аутомата да је очекивано време успостављања везе за чак осам минута - прича наша саговорница.

Током јучерашњег дана, "Беоелектране" саопштиле су да нема поремећаја на топловодној мрежи и позвале су потрошаче да појединачне проблеме пријаве.

Ипак, станари из Париске комуне 41 нису имали среће. У целој згради ребра у становима била су хладна, оператере су звале и комшије и управник, али телефонска линија била је заузета.

БЕСПЛАТАН ПОЗИВ

СУДЕЋИ према сајту "Беоелектрана", суграђани слабо грејање могу пријавити на број 2093-011, а цурење радијатора на 2093-100. Како су се уверили репортери "Новости", везе нису могле да се успоставе ни на једном броју. Такође, бесплатан број за рекламације 0800/111-201 није доступан корисницима мобилне телефоније, и то на захтев пружаоца ове услуге.