НОВА "сеат ибица", коју смо имали на вишедневном тесту, веома пријатно нас је изненадила. Нови, допадљиви, модеран дизајн, складних, наглашених линија и обиље опреме (већ у основном пакету) је уз одличне ("Фолсквагенове") моторе, и, наравно, више него конкурентну цену у овој категорији возила, јак адут на тржишту.

"Ибица" је скројена првенствено за град. Ипак, изненађујућа удобност и издашан простор у кабини омогућиће, просечном српском купцу, да се њоме отисне и на дуже стазе.

Модерном кабином доминира екран од осам инча, тач-скрин који вам одмах даје до знања да су у шпанској фабрици, уз дашак лета и сунчаних плажа, у "ибицу" уградили и најсавременију тахнологију. Између осталог, ту је и индукциони пуњач за мобилне телефоне (за пуњење без жица), врхунски клима-уређај, сјајан аудио-систем ("beats audio" са 300 вати, шест звучника, субвуфером)...

Навигација је интегрисана, ту је и камера за вожњу уназад заједно са веома практичном помоћи возачу приликом паркирања... Ту је и цео систем најсавременијих асистенција возачу. Од уочавања возила које долази из "мртвог угла" до процене (од стране возила) да је возач уморан и да је време за "кафе паузу". Нараво "ибица" ће и закочити уместо вас уколико је то потребно, смањиће сама брзину уколико возило испред вас то уради нагло...

Под хаубом "ибице" налази се сјајни "Фолксвагенов" бензински троцилиндраш са 999 кубних центиметара радне запремине.

У понуди су верзије са 75, 95 и 115 "коњских снага". Прве две верзије мотора су упарене са петостепеним мануелним мењачем, док снажније верзије имају шестостепени мануелни мењач, а мотoр са 115 КС је могуће комбиновати и са седмостепеним аутоматским ДСГ мењачем. Просечна потрошња ових мотора је између 4,7 и 4,9 литара бензина на 100 пређених километара!

"Сеат ибица" је лака за вожњу, окретна у граду и веома практична. Запремина пртљажника је 355 литара, а седишта задње клупе се лако обарају па се добије, веома брзо и једноставно, довољан простор за превоз и знатно кабастијих ствари.

Почетна цена за "ибицу" почетном пакету опреме "референс" и мотором 1.0 са 75 КС (петостепени мењач) је 11.850 евра. "Ибица" коју смо ми имали на тесту са "стајл пакетом опреме" и снажнијим мотором кошта 12.688 евра.


БРОЈКЕ

4.059 мм је дужина

11.850 евра је почетна цена

1.444 мм је висина

1.780 мм је ширина

40 лит. је резервоар