КУПОВИНА преко интернета је постала већ уобичајена ствар. У аутомобилској индустрији, свесни да се навике купаца мењају, сваки дан траже начин да свој производ приближе све више купцу.

Навикли сте да аутомобиле тражите на интернету, а да их уживо погледате и тестирате у салонима дилерских кућа? Можда треба да промените навику. Бар тако мисле у Сеату, односно у Поршеу СЦГ компанији која заступа овај шпански бренд у оквииру Фолксваген групације.

По први пут је представљена заиста велика иновација у приступу продаји аутомобила у Србији, тачније у центру Новог Сада. Компанија Porsche СЦГ је лансирала "Seat boutique concept". На месту у које свакодневно можете да свратите и пријатно проћаскате. Без великих салонских хала, у простору који више личи на урбано дизајниран кафе, можете да се упознате са СЕАТ брендом.


Нови приступ се огледа и у ундергроунд изгледу овог објекта јер је тиме овај бренд јос ближи младима и онима који се тако осећају, што је у потпуности у складу са дизајном и напредном технологијом која може да се нађе у СЕАТ возилима.

Иначе, овај бренд из Фолксваген породице бележи највећи раст продаје у Европи. Специфичан урбани дизајн, добро замишљен портфолио модела и веома атрактивна цена одговарају модерној младој особи, породици, али и онима који имају спортски дух.

Динамичан, а ипак опуштен становник градова, СЕАТ је сада добио своје посебно место у Новом Саду, у улици Успенска број 1, Хотел Центар.