НАЈБРЖЕ растући бренд у Европи, последњих неколико година је шпански "Сеат" , компанија која под окриљем групације "Фолксваген" доживљава звездане тренутке.

Немачка механика, шпански шарм,обиље опреме и изузетно избалансиран однос цене и квалитета су "погурали" шпански бренд на друмовима Европе, а у Србији је, ако је веровати по начниу на који су бројним специјализованим новинарским екипама представљени модели ове компаније, "Сеат" на најбољем путу да освоји и овдашње тржиште.

Компанија Порше Србија и Црна Гора и заступник марке "Сеат" организовала је тестирање модела: "Ибица"," леон", "арона" и"атека" сјајно организованом тест вожњом на релацији Београд - Нови Сад. Представљени су најновији системи асистенција у вожњи, конекције аутомобила са паметним уређајима, као и најсавременија технолошка достигнућа којима "сеат"гарантује сигурну и безбедну вожњу.

Прочитајте још: Дах мора и Шпаније

Директор компаније Порше Србија и Црна Гора, Милош Вујановић, у разговору са новинарима истакао је да је ова шпанска марка како што смо већ рекли,најбрже растући аутомобилски бренд у Европи. У протеклих пет година забележио је "Сеат" раст продаје од око 50 одсто, а у првих 8 месеци 2018. продају на глобалном нивоу повећао је за 21,9 одсто односно, испоручено је 68.800 више возила него предходне године. Раст је забележен и у Републици Србији и то у продаји физичким лицима пре свега захваљујући новим СУВ моделима Атека и Арона.
"АЖДАЈА" У БУТИКУ У центру Новог Сада, у новоотвореном бутику "Сеата" изложена је и права посластица за све љубитеље аутомобилизма. Права "аждаја" на точковима, моћна "СЕАТ Леон Цупра Р ДСГ "која је направљена у лимитираној серији од само 299 комада. Аутомобил јединственог дизајна и снаге 300 КС никог не оставља равнодушним. СЕАТ Србија је обезбедила овај аутомобил за наше тржиште и сигурно ће наћу пут до правог љубитеља спортске вожње. СЕАТ ће се свим љубитељима четвороточкаша представити и на Нишком салону аутомобила који ће бити одржан у хали „Чаир” од 5. до 7. октобра 2018. године.

У овај, најтраженији сегмент шпански гигант је уврстио још један аутомобил. Ради се о новом члану "СУВ СЕАТ" гаме – моделу" тарако "који је промовисан 18. септембра а ми га у Србији очекујемо у салонима почетком наредне године.

Нови Сад је као дестинација одабран и због новог изложбеног простора, који је у Србији отворен непосредно након представљања овог урбаног концепта у Лондону и Цириху. Амбијент овог продајног објекта нуди могућност за аутентични угођај при разгледању Сеатових модела јер се базира на такозваном „СЕАТ Боутиqуе цонцепту”. Овај концепт представља нови начин комуникације са клијентима који омогућава другачији приступ одабиру возила у урбаном окружењу градског језгра. "СЕАТ Србија" ће наставити са развојем овог концепта и у другим градовима и на тај начин ће се овај бренд који је у успону представити знатно већем броју потенцијалних клијената у Србији.
Директор марке СЕАТ у Србији, Драган Прљинчевић, у новом "СЕАТ Боутиqуе" салону представио је специјалну понуду за СУВ модел Арона:

- Током октобра љубитељи Сеат модела моћи ће да искористе бројне погодности које смо припремили кроз различите финансијске пакете који се односе како за готовинско, тако и за плаћање путем финансирања у сарадњи са "Порше" финансијском групацијом. Најтраженији модел "СЕАТ Арона" од 115 КС моћи ће да се купи по цени већ од 14,999 евра.