АУТОМОБИЛ коме реклама не треба! "Тојота РАВ 4"! Нема недоумица, нема непознаница. Име које је појам за квалитетан, практичан, економичан теренац. Кажу да огроман број власника "тојоте РАВ4" када одлучи да купи нови аутомобил нема дилему - и купује најновији модел "РАВ 4".


Тако је то још од 1994. када је представљена прва генерација "рава" који је намах освојио срвца свих љубиотеља теренаца. И одувек, кроз све генерације, до ове последње, пете, овај теренац је био нешто сасвим другачије на тржишту што му је уз бројне врлине и омогућило д асе са успехом носи са све бројнијом конкуренцијом.

Синоним за поузданост, атрактиван, овај модел јапанског гиганта једноставно свом власнику пружа изузетно много за уложен новац.


На нашем тесту, захваљујући компанији "Тојота Србија" имали смо бензинску верзију мада је у ЕУ и свуда у свету апсолутни хит хибридна верзија код нас има још много оних који више воле класичне моторе) са мотором од 2,0 литара и 175 КС са аутоматским ЦВТ мењачем.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: "Тојота корола" помера границе

Чини нам се да нови адут "Тојоте" никада није имао риобустнији изглед. Одише снагом што га јасно издваја од доста ривала који су некако више сличне породичним аутомобилима (изузимајући димензије наравно) него ономе што сматрамо теренским возилом.


Унутрашњост возила је модерна, простора има у изобиљу баш као и најсавременијих технолошких репшења која за циљ имају што већу безбедност путника, којима пружа врхунски комфор.


"Тојота РАВ 4" је на најновијим ( ни најстрожијим) тестирањима које спроводи независно тело "Еуро НЦАП" освојила свих пет звездица (максималан број) за безбедност.

Кажу у овој компанији да је за то најсзаслужнија нова ТНГА (ГА-К)

платформа и нови , унапређена "Toyota Safety Sense 2," систем који је у свим верзијама "РАВ4" стандардна опрема!

Нова "тојота РАВ4", с поносом истичу Јапанци, представља бескомпромисни баланс простора, уживања у вожњи, снаге и свеукупног капацитета на путу.


Шта је то што је суштински ново?


Иновативна TNGA платформа (Тојотина нова глобална архитектура) омогућила је "Тојотиним инжењерима" да смање укупну масу возила, спусте центар гравитације, повећају крутост шасије и прегледност. Платформа је, такође, дала дизајнерима већу слободу да креирају стилизован аутомобил, са више простора како за путнике на задњем седишту, тако и за пртљаг.

Резултат је изузетно способан теренац са којим можете да одете било где безбедно и са стилом.Додајте овоме и сјајни бензински мотор, обиље опреме у стандардном пакету и јасно је зашто продавци у салонима трљају руке.

Купац "РАВ 4" на располагању има широк асортиман безбедносних система.Чувени "Toyota Safety Sense sistem " је побољшан са интелигентним функцијама, због чега вам ваше возило помаже више него икада пре. Систем укључује функције за помоћ као што су систем за детекцију судара који може да детектује бициклисту и друга возила, систем за детекцију пешака у ноћним условима, Адаптивни радарски темпомат са пуним опсегом брзина и систем за одржавање кретања у саобраћајној траци.

Најважније, овај целокупни безбедоносни систем долази као стандардна опрема у целом асортиману "РАВ4" возила.


Путници имају на располагању врхинску климу, сјајнио аудио систем (ЈБЛ са девет звучника), обиље простора, мноштво преграда, фијока,за одлагање ситница, огроман пртљажни простор.


Све команде су возачу лако доступне. Ту је и велики тач-скрин екран дијагобале 8,0 инча,мултифункционални екран у боји од седам инча испред возача...

Списак стандардне опреме је импресиван. Једноставно "Тојота" је желела да у сваком сегменту "зада главобољу" руивалима.


Мотор под хаубом, бензинац од 2,0 литара са четири цилиндра има 175 КС , сасвим довољних да са лакоћом испуњава све жеље власника овог возила тежег од две тоне.

"Рав 4" чини нам се, због свог робусног дизајна изгледа већи од 4,60 метара. Можда, на први поглед, помислите како ћу ово паркирати? Шта са њим у уским градским улицама?

Али, када седнете за управљач новог "Тојотиног" бисера, потпомогнути ниском сензора ,радара, камера, беспрекорним ,прецизним управљачем, изузетним аутоматским мењачем, схватите да је сваки тренутак проведен за командама пете генерације овог возила право задовољство.


Почетна цена за модел са бензинским мотором је 28,500 евра. Хибридна верзија кошта 34.500 евра.

ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ


ДУЖИНА: 4.600 мм

шИРИНА: 1.855 мм

ВИСИНА: 1.685 мм

МЕЂУОСОВИНСКО РАСТОЈАЊЕ: 2.690 мм

МАСА ВОЗИЛА: 2.155 кг

МИНИМАЛНИ КЛИРЕНС: 195 мм

ПРИЛАЗНИ УГАО: 20

ИЗЛАЗНИ УГАО: 17,5

РАДИЈУС ОКРЕТАЊА: 11 м

ЗАПРЕМИНА ПРТЉАЖНИКА: 580 лит.

ЗАПРЕМИНА ПРТЉАЖНИКА ОБОРЕНА СЕДИШТА: 1.690 лит.

МОТОР: М20А-ФКС

ВРСТА ГОРИВА: Бензин

ЗАПРЕМИНА: 1.987 ццм

БРОЈ ЦИЛИНДАРА: 4

МЕЊАЧ: CVT (континуално варијабилни аутоматски мењач)

ПОГОН: AWD (на свим точковима)

МАКСИМАЛНА СНАГА: 175 КС

МАКСИМАЛНИ ОБРТ.МОМЕНТ: 121 нм 0-100: 11 сек.

МАКСИМАЛНА БРЗИНА: 190 км/ч

ПОТРОШЊА: Лит.100 км

ГРАД: 6,8

ВАН ГРАДА: 5,3

КОМБИНОВАНО: 5,8

ЕМИСИЈА ЦО2: 134 гр./км

РЕЗЕРВОАР: 55 лит.


ПОЧЕТНА ЦЕНА: 28.500 евра