БУДУћНОСТ НА точковима ће, по свему судећи, бар она блиска, бити на точковима, па зато и не чуди што се после "моторцикала Е", "Формуле Е" појавио и рели аутомобил на струју!

При томе, идеја је амбициозна, а иза ње стоје "Опел" и "ADAC".

Наиме, дугогодишње успешно парзтнерство, немачки ауто.гигант "Опел" и чувени немачки ауто-клуб "АДАК" решилу су да крунишу прављењем "АДАЦ Опел рели куп" такмичењеа.

тако је "Опел" постао први произвођач аутомобила на свету који ће понудити батеријско - електрично возило за рели. Електрични такмичарски аутомобил базиран је на моделу "опел ЦКорсе - е" , који је већ доступан за наруџбине, а своју светску премијеру имаће на ИАА Салону аутомобила у Франкфурту (отворен за посетиоце од 12. до 22. септембра). "Опел" и "ADAC" ће 2020. године покренути овај први бренд рели куп за електричне аутомобиле на свету.

Новом сезоном "Опел" и "ADAC" настављају своје успешно партнерство јер је протеклих година "ADAC Opel Rallye Cup" био улазница на велику сцену за око 100 младих возача из 18 земаља. Најбржи су такође свој таленат показали на међународној сцени у тиму "ADAC Opel Junior Rallye". Јуниори "Опела" су четири пута узастопно (од 2015. до 2018.) освајали европско првенство са моделом "Opel ADAM R2". Нова "опел корса-е" сада мења модел "адам" на рели тркама.

Нови такмичарски аутомобил развија 100 кW (136 КС) и 260 Нм обртног момента из места.

Прочитајте још - БОГАТА ТРАДИЦИЈА КОМПАНИЈЕ "ОПЕЛ": 120 година производње аутомобила

- "Корса-е" је електрични аутомобил за свакога - у потпуности прилагођен за свакодневну употребу и апсолутно приступачан, што су особине које се једнако могу применити и у ауто-мото спорту. Нова "корса" је исто тако забавна за вожњу и врло динамична. Користећи серијски аутомобил као основу, ми смо први произвођач аутомобила на свету који је развио електрични рели аутомобил- рекао је извршни директор "Опела" Михаел Лохшелер.



Развој модела "Opel Corsa-e Rally" се наставља високим темпом у Риселсхајму. Планирано је петнаест аутомобила за сезону 2020/2021. "ADAC Opel e-Rally Kupa".
Цена аутомобила за будуће кориснике из "Опел Моторспорта" биће значајно нижа од 50.000 евра.



ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ:
Тип електромотора: Синхрони
Снага:100 кW (136 кс)
Обртни момент:260 Нм
Батерија:Литијум-јонска, 50 кWх
Пренос:Погон на предње точкове са Торсен диференцијалом
Вешање:Рели вешање "McPherson" са унибалл зглобовима напред
Точкови:7 x 17; ЕТ20
Управљање:Електрични серво управљач
Кочнице:Кочионе чељусти са 4 клипа
Предњи дискови вентилирани изнутра 332x28-мм, 264x12-мм задњи дискови, хидраулички притисак кочнице подесив позади, посебно подешен за рекуперацију
Прилагођено управљање кочницама и рекуперација
Шасија:Лагана каросерија у белој боји са интегрисаним заштитним кавезом
Заштита подвозја за мотор и мењач
Електрични апарат за гашење пожара, сува батерија (стандардно у моторном простору)
Брзо ослобађајучи причвршћивачи за поклопац мотора и врата пртљажника
Електронски системи: ЕСП, систем за контролу вуче (ТЦ) и АБС деактивирани Моторспорт дисплеј са логером података
Новоразвијени безбедносни систем упозорења у случају високе волтаже (ХВ)
Опционо: Трипмастер и додатна светла
Димензије:Дужина: 4.060 мм
Ширина: 1.770 мм (5,0 мм шири од продукцијске верзије)
Висина: 1.440 мм (5,0 мм виши од продукцијске верзије)
Међуосовинско растојање: 2.540 мм (2,0 мм дуже од продукцијске верзије)