"Преко 60 милона возила годишње прође само на аутопутевима кроз Србију, сваке године имамо повећање од 6 одсто. То само показује да је Србија у географски најбољем положају у Европи. До Западне Европе је најлакше доћи кроз Србију. - рекао је директор "Путева Србије" Зоран Дробњак, објашњавајући због чега је предложио МУП-у да се толерише брзина до 150 километара на сат, на оним деоницама аутопута где је сада ограничење 130.


Он је за "Прву" истакао да закон мора да се поштује, а закон каже даје ограничење 130 на сат, али да је возећи се кроз Европу, по Немачкој по Италији, Шпанији и Француској приметио да полиција не зауставља за прекорачење брзине, већ се на аутопуту појављује само када дође до удеса. Како каже, за сада је све на нивоу предлога и да ће коначну реч о томе дати Влада Србије и МУП.


Прочитајте и: Šta se krije iza novog ograničenja brzine: Policija bi trebalo da “gleda kroz prste”, ali to stvara veliki problem


Дробњак је истакао да је ова година најбоља за путеве до сада, можда и у последњих 30 година, а да се осим коридора приводе крају и многи регионални путеви.


Подсећамо, Дробњак је за Тањуг објаснио да то значи да ће се на деловима аутопута где је знаком предвиђено 130 километара на сат толерисати вожња до 150 километара на сат, а да ће на деловима где је максимална брзина, примера ради, 100 километара на сат, моћи да се вози 120 километара на час.


Како је додао, то неће важити за тунеле, где је, на пример, на Коридору 11 ограничење 80 километара на сат.