Компаније Матони 1873 и PepsiCo обавиле су данас аквизицију 100 одсто компаније Књаз Милош, српског произвођача минералне воде и безалкохолних пића.

Трансакција је одобрена од стране антимонополске комисије и обухвата куповину производних капацитета компаније Књаз Милош у Србији, као и брендове Књаз Милош, Aqua Viva, Гуарана, ReMix Knjaz, Tube, Gusto и друге.

Компанија Књаз Милош претходно је била у власништву Инвестиционог фонда Mid Europa Partners.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Силос, њиве и пашњаци понуђени за 79 милиона динара

Генерални директор компаније Матони 1873 Алесандро Пасквале на данашњој конференицији за медије пожелео је компанији Књаз Милош добродошлицу у породицу Матони 1873.

"Ова прилика ће нам пружити нове могућности за раст и развој компаније, купаца и наших запослених. Уједињење портфолија Матони 1873 с портфолијом Књаз Милоша обезбедиће изванредан квалитет нашим купцима и потрошацима”, рекао је Пасквале.

Према његовим речима, те две компаније помоћи ће компанији Књаз Милош да одскочи још даље и прошири продају својих производа и у другим земљама широм света.

"Компанија је у добрим рукама, јер ми смо група с дугом традицијом и занима нас да се пословно развијамо, а исти такав став има и мултинационална компанија PepsiCo која има јак предузетнички дух", рекао је Пасквале.


Представник компаније PepsiCo Кристофер Гиљ навео је да је досадашње партнерство компанија Матони и PepsiCo било веома успешно, а аквизиција Књаза Милош представља, каже, прилику за додатни развој и јачање њиховог присуства у региону.

Истиче да је у компанији PepsiCo запослено 45.000 људи, да имају 80 фабрика у свету, али и пољопривредна земљишта на којима гаје кромпир, јабуке и бобичасто воће.

Генерални директор компаније Књаз Милош Милош Стојисављевић казао је да је ово историјски дан за ту комапнију јер први пут за стратешке партнере добила глобалне компаније у производњи воде и безалкохолних напитака.

Подсетио је да је компанија Књаз Милош почела са радом давне 1811. године, добила је име по спрском кнезу, који је извор ставио под заштиту државе.

"Књаз у нашем региону представља синоним за минералну воду. Ради се о води врхунског квалитета која је добила низ награда за квалитет", казао је Стојисављевић.



Каже да компанија запошљава 800 људи, представља лидера на тржиштима у Србији и Црној Гори, а са тенденцијом раста у Северној Македонији и БиХ.

Стојисављевић истиче да је очекивани овогодишњи нето промет компаније 75 милиона евра.

"Унапређујући сваки аспект нашег пословања у последњих неколико година, учинили смо Књаз Милош угледном компанијом наше индустрије у Европи. Радујемо се што ћемо се придружити водећим брендовима, јер то је најбољи доказ нашег успеха“, рекао је Стојисављевић.

На конференцији за медије није саопштена цена аквизиције комапније Књаз Милош, јер, како је речено, то није политика компанија Матони и ПепсиЦо.


Компанија Књаз Милош, са седиштем у Аранђеловцу, има пословну историју дугу више од 200 година и представља једног од највећих произвођача минералне воде, безалкохолних и енергетских пића у Србији.

PepsiCo, мултинационална компанија и један од највећих светских произвођача хране и напитака која послује у више од 200 земаља широм света, и Матони 1873, највећи дистрибутер безалкохолних пића у Централној Европи, већ успешно сарађују.


Матони 1873 је произвођач и дистрибутер PepsiCo портфолија газираних пића у Чешкој, Мађарској, Словачкој и Бугарској, као и дистрибутер PepsiCo портфолија грицкалица у Чешкој, Словачкој и Мађарској.