Упркос томе што је „Вотсап“ присутан већ годинама, те што је ''Фејсбук'' платио 16 милијарди долара за аквизицију, компанија ипак мора да пронађе нове начине за монетизовање апликације.

У почетку је било планирано да се апликација купује, потом се расправљало о годишњој претплати, али је „Вотсап“ ипак остао потпуно бесплатан, па су стратегије за стицање прихода постале основни проблем који би требало решити у што краћем року.

Током 2018. је могло да се чује да ''Фејсбук'' планира да на „Вотсап“ донесе рекламе, да би из компаније недавно стигла потврда да ће се то догодити током 2020. године. Маркетиншки садржаји би требало да се приказују само у оквиру WhatsApp Statuses, слично као што се на Инстаграму умећу између Stories сегмената, тако да ће корисници који не користе ову опцију једва видети рекламе, те ове неће утицати на њихово „Вотсап“ искуство.

Званичници компаније истичу да дизајн реклама неће бити нападан, тако да ће ове минимално утицати на „Вотсап“ окружење, а они који баш не трпе маркетиншке стратегије имају времена да пронађу неку од алтернатива до 2020. године.

(PC Press)