ИАКО је јавна набавка за поверавање градског и приградског превоза на територији Ћуприје, кроз концесију, расписана још у јулу прошле године, нема наде да ће тај поступак бити ускоро окончан.

Отварање понуда које је било заказано за 27. мај је пропало четврти пут, односно одложено је због новог приговора који је, овога пута, уложила самостална превозничка радња "Милен транс" из Вирина.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Ћуприја: Процена Главне аутобуске, па продаја


- Тендер је закочен док Републичка комисија за заштиту права у поступцима јавних набавки не одлучи о жалби. Први пут се жалио "Мото боем" из Неготина, затим параћински "Еуролајн", па ауто-превозник "Илић", а заправо ниједна од тих фирми не жели да вози, већ им је циљ да нас истерају из Ћуприје - огорчен је овлашћени представник превозника "Кавим јединство" из Врања Мирослав Пешић.

А, фирма из града под Пржаром је веома заинтересована да добије концесију за обављање локалног превоза у срцу Ресаве, што иначе чини од марта прошле године. Сада су и они "на леру", јер такође чекају окончање поменутог поступка...

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Ћуприја: Превозници чекају доделу концесије


Ћуприја је, иначе, дуго била без локалног превоза, што је за људе са сеоског подручја био огроман проблем - све док се Врањанци са локалном самоуправом прошлог пролећа нису договорили да возе и док чекају концесију. И, линије до села сада функционишу беспрекорно, а превоз ђака се обавља по уговорима са основним школама. Међутим, због овакве ситуације и недопустивог одуговлачења, Пешић каже да озбиљно размишља о томе да руководству "Кавима" предложи да већ од 1. јуна обустави превоз на свим општинским линијама.


ГУБИЦИ

ЗАСТОЈ у одлучивању о додели концесије и те како ремети планове фирме "Кавим" из које поручују да им је локални превоз који обављају на овакав начин, готово волонтерски, финансијски неисплатив. Пешић објашњава да истим аутобусима не могу да возе и путнике и ђаке, а концесија би то решила на обострано задовољство.

Тренутно су, каже, месечно на губитку више од пола милиона динара...