Промоција туристичких потенцијала Србије на Алибабиној платформи "Fligy" почеће 20. септембра, најавила је данас директорка ТОС-а Марија Лабовић.

Она је навела да ће интензивна промоција трајати до краја новембра.

Лабовић верује да ће промоција Србије на "Fligy"-ју допринети даљем порасту броја кинеских туриста, као и да ће утицати на њихов дужи боравак у Србији.

"Кинески туристи представљају најбројније интернационалне туристе у Србији, док су по броју ноћења реализованих за првих седам месеци 2019. године други, са чак 51 одсто више ноћења него у истом периоду прошле године, која је већ била рекордна за српски туризам", рекла је Лабовић, а наводи се у саопштењу ТОС-а.

Туристичка организација Србије потписала је уговор с кинеском компанијом Алибаба, која се бави глобалном онлајн трговином, о туристичкој промоцији Србије на свим њеним платформама, као и на популарним друштвеним мрежама Њећат и Вејбо, прошле недеље у Сјанмену, у Кини, у оквиру Међународног кинеског сајма инвестиција и трговине (ЦИФИТ).

На Сајму је Србија била почасни гост, а манифестација је окупила 8.000 излагача из 48 земаља.