ЈЕЛОВНИК у којем се тестенина налази на менију свакога дана је једноставан, посебно због тога што нема рачунања и сабирања калорија. Килограми нестају захваљујући посебном комбиновању намирница, чиме се подстиче метаболизам.

Предвиђено је конзумирање свих намирница неопходних за здравље, међу којима су угљени хидрати или једноставни шећери. То су, пре свега, тестенина, пиринач, хлеб, воће, беланчевине, месо, риба, јаја, сир, као и масноћа, наравно у ограниченим количинама.

Јелима може да се додаје зачинско биље, док је препорука да се алкохолно сирће замени соком од лимуна. Уместо обичног шећера препоручује се фруктоза. Да би се подстакло чишћење организма, важно је унети довољно течности, око два литра воде дневно. Дозвољена је једна кашика маслиновог уља за зачин и кување, док се наизменично, или два пута недељно, могу користи и друга биљна уља, попут сусамовог, сојиног и сунцокретовог.

Ову дијету требало би држати четири недеље. За то време може да се скине до пет килограма, а дијета се препоручује свима који имају успорен метаболизам и проблем са пробавом.


ПРВИ ДАН

Доручак: кафа или чај, свеже воће (јабуке, крушке, киви)

Ужина: сок од агрума (лимун, грејпфрут, наранџа)

Ручак: пилетина на грилу или кувана у експрес лонцу, зачињена зачинским биљем по избору, кувано поврће (спанаћ, кељ, блитва, махуне)

Ужина: сок од агрума

Вечера: тестенина са поврћем (патлиџан, тиквице, паприке)


ДРУГИ ДАН

Доручак: тост са мармеладом без шећера, чај од коприве

Ужина: воћни сок без шећера

Ручак: риба по избору (кувана или печена), поврће кувано на пари

Ужина: воћни сок без шећера

Вечера: интегрални пиринач с тиквицама, кувано поврће


ТРЕЋИ ДАН

Доручак: кафа или чај, свеже сезонско воће

Ужина: воћни сок без шећера

Ручак: швапски сир, поврће кувано на пари

Ужина: воћни сок без шећера

Вечера: салата од тестенине и сировог или куваног поврћа


ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: тост с мармеладом без шећера, чај од коморача

Ужина: сок од агрума

Ручак: немасна телетина, јунетина или свињетина на грилу, кувано поврће

Ужина: сок од агрума

Вечера: тестенина с грашком, запечено поврће


ПЕТИ ДАН

Доручак: кафа или чај, свеже сезонско воће

Ужина: сок од агрума

Ручак: риба на грилу или печена у фолији, зачињена зачинским биљем, поврће кувано на пари

Ужина: воћни сок без шећера

Вечера: супа с јечмом и махунаркама по избору (пасуљ, грашак, сочиво), запечено поврће