СВЕЖЕ сезонско воће прија свакоме ко жели на здрав начин да очисти организам од токсина. Ако га укључите у свакодневну исхрану, помаже да се крвни притисак држи у нормалним вредностима, да се снизи ниво холестерола у крви и ризик од хроничних болести.

За ову дијету идеалне су трешње: садрже мало калорија, немају масноћа и пуне су воде. Многи користе предности овог воћа како би убрзали мршављење. Трешње имају много калијума, а мало натријума, што помаже код излучивања воде из организма.

Садрже комбинацију антиоксиданата против старења, богате су влакнима, витаминима А, Б и Ц, минералима, посебно калцијумом, гвожђем и калијумом. Једна трешња има само четири калорије (једна шољица садржи око 90 калорија). То их чини воћем са једним од најнижих гликемијских индекса. Имају једнаке количине угљених хидрата и протеина.

Ова петодневна воћна дијета помаже у јачању имунитета, чиме се подиже заштита од инфекција. Поред губљења килограма, дугорочније придржавање овог режима доприноси томе да се смање дигестивни и бронхијални проблеми.

ПРВИ ДАН
Доручак:
100 г трешања, двопек, кафа
Ручак: 200 г трешања, кувано јаје
Вечера: два парадајза, два кувана јајета, краставац, два двопека

ДРУГИ ДАН
Доручак:
банана, двопек, кафа
Ручак:
150 г јагода, кувано јаје, два двопека
Вечера: 125 г куване јунетине, парадајз, јабука, двопек

ТРЕЋИ ДАН
Доручак:
крушка, двопек, кафа
Ручак: 200 г трешања, кисело млеко, двопек
Вечера: 125 г куване јунетине, 50 г јагода, двопек

ЧЕТВРТИ ДАН
Доручак:
воћна салата, двопек, кафа
Ручак: 125 г младог сира, парадајз, двопек
Вечера: 125 г куване јунетине, 100 г трешања, двопек

ПЕТИ ДАН
Доручак:
јабука, двопек, кафа
Ручак: 200 г куване јунетине, парадајз
Вечера: 500 г куваног поврћа, парадајз, 50 г трешања, 50 г јагода