СВЕЖЕ воће и поврће уз мало меса, довољни су да убрзају губитак неколико килограма вишка на самом почетку лета. Уколико немате озбиљнијих проблема са тежином, већ само желите да дотерате линију за купаћи костим у последњем моменту, ова дијета може да помогне да остварите тај циљ.

Познати амерички нутрициониста Џулијет Келоу, објавила је "брзу летњу дијету" која је базирана на свакодневном уношењу око 1.200 калорија. У њих су урачунате и оне које се попију са 275 мл немасног млека, једном црном кафом и шољом чаја без шећера. Ове напитке би требало пити у тренуцима када се између оброка осети глад.

Предложени режим исхране мора доследно да се спроводи, а успех је загарантован. Током дијете неопходно је уздржавање од алкохола, а сви напици морају да буду без шећера.

Од зачина могу да се користе вегета, свеже зачинско биље, маслиново уље и лимунов сок. Дијета је намењена здравим особама, и није препоручљиво да се спроводи дуже од две недеље.

ПРВИ ДАН

Доручак: чаша немасног јогурта, три кашике муслија, јабука

Ручак: две кришке интегралног хлеба, два филета од лососа натопљена соком од лимуна, 10 зрна грожђа

Вечера: један већи филет бакалара испечен на електричном роштиљу и натопљен лимуновим соком, пет младих кромпирића, коцка црне чоколаде, 10 јагода

ДРУГИ ДАН

Доручак: два мања кроасана, две кашичице џема без шећера

Ручак: тањир пилеће супе, кришка интегралног хлеба, 200 г ћурећих прса динстаних са пет исецканих шампињона и ченом белог лука, банана

Вечера: одрезак лососа испечен у фолији и натопљен соком од лимуна, три неољуштена млада кромпира испечена у фолији, бресква

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: две кришке двопека премазане нискокалоричним маргарином, тврдо кувано јаје, сок од једне поморанџе, шест јагода

Ручак: две кришке интегралног хлеба, шест шнита пилећих или ћурећих прса, две кашичице соса од брусница, порција зелене салате, коцка црне чоколаде, пет јагода

Вечера: шака динстаних шампињона, два јајета, две мање кришке сира, 100 г бареног кромпира, порција зелене салате, коцкица црне чоколаде

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: три кашике воћног муслија, чаша немасног јогурта, сок од једне поморанџе

Ручак: неољуштен, већи млад кромпир испечен у рерни, пола конзерве туњевине без уља помешане са две кашике обареног смеђег пасуља, једном исецканом свежом паприком и мало чилија, порција зелене салате

Вечера: парче вегетаријанске пице, крушка

ПЕТИ ДАН

Доручак: две кришке интегралног хлеба, две шните шунке, зелена салата, парадајз

Ручак: сендвич од две кришке интегралног хлеба, авокада натопљеног лимуном и два колута парадајза, чаша немасног јогурта

Вечера: седам кашика обареног интегралног пиринча, обарена три цвета броколија и три цвета карфиола динстана са ченом белог лука, перцима младог црног лука, мало црвене папричице и вегете. Свежа воћна салата са куглом сладоледа