Свест о здравом животу и очувању животне средине све је присутнија код потрошача приликом одабира намирница у свакодневној набавци. Иако је цена још увек један од кључних фактора, све је више оних који се, пре него што посегну за производом на полици, запитају шта се заправо крије у амбалажи производа и колико је та амбалажа добра за њих и њихову породицу?


Када говоримо о амбалажама које пружају вишеструке бенефите приликом очувања свежине и квалитета производа, велики број светских компанија препознао је предности Тетра Пак-а и определио се за њихова паковања, јер обезбеђују првокласну заштиту производа и свих њихових својстава. Најбољи пример намирнице који оправдавда употребу Тетра Пак паковања је свеже млеко. Млеко је намирница која је по свом саставу богата протеинима, масноћом, витаминима и минералима, због чега му је неопходна адекватна заштита од светлости и кисеоника, у чему кључну улогу има управо амбалажа.


Поред бенефита које пружа конзументима, Тетра Пак је користан и са становишта заштите животне средине. Овај тип амбалаже сачињен је из више слојева, при чему је најприсутнија компонента картон, направљен од дрвета, обновљивог извора, који чини чак 75 одсто састава паковања. Остатак чине компоненте које производ штите од светлости и кисеоника, чиме доприносе одржавању свежине и квалитета, али и очувању хигијене упакованог производа. Технологија која се користи у изради Тетра Пак амбалаже омогућава да паковања из производње излазИе у облику који захтева мање енергије за транспорт и отпремање, него што то би био случај код неких других видова амабалаже.


За похвалу је подухват компаније Имлек која је однедавно почела са производњом Моја Кравица свежег млека у Тетра Пак амбалажи, чиме је још једном доказала да увек иде у корак са трендовима у производњи и паковању, и води рачуна о здрављу потрошача и очувању животне средине. Многе друштвено одговорне компаније све више одлучују да своје производе пакују управо у ову амбалажу коју је Међународни Институт за технологију хране из Чикага назвао „најважнијом иновацијом у области паковања хране у 20. веку“.

(PR)