АКО желимо да будемо срећни, а природно је да желимо, потребно је да применимо формулу која гласи "5-3-1". Абракадабра и уловили смо срећу - уверава нас психолог Шилаг Миргејн са Универзитета у Висконсину и објашњава шта која бројка тачно значи и како се "употребљава".

5 минута за медитацију

Неопходно је да свакодневно одвојимо пет минута за медитацију, јер нам је најважније да ставимо фокус на дисање и тако "опоравимо" мозак од уобичајеног стреса. Значајно је и да медитирамо више пута дневно, па ћемо се после месец дана осећати опуштеније и полетније. Сива материја у префронталном кортексу, делу мозга повезаном са пажњом, управљањем емоцијама и одлучивањем тако ће постати масивнија.

3 позитивне ствари

Сваког дана размислите и издвојте на папир три позитивне ствари које сте урадили. Већ после недељу дана бићете два одсто срећнији, после месец-пет, а након године девет процената. Важно је да тренирамо мозак да обраћа пажњу на позитивне уместо да се фокусира на негативне ствари, што он иначе лакше ради по природи ствари.

1 добро дело

Сваког дана учините по једно добро дело, јер када се то деси, човек се увек боље осећа, другима је дражи и симпатичнији, а то онда има додатни позитиван ефекат на целокупно стање организма и осећај среће.