НАША позната балерина и ТВ водитељка Дрина Пешић истиче да већина жена кука како им ноге нису довољно затегнуте. Да се то не би понављало, нашим читатељкама радо открива тајну свог савршено извајаног тела. Вежбе које предлаже су врло једноставне, а ефикасне.

- Седите са прекрштеном ногом као кад позирате. Најпре, десна нога је доле, а лева преко ње. Онда урадите обрнуто. Ја сам с разлогом на штиклама, јер шпиц патике имају само балерине, а захваљујући високим потпетицама, драге даме, истовремено ћете затезати и подизати и листове (слика 1) - открива Дрина. - Затим (као на слици 2) десну ногу спустите савијену као кад седите, а леву испружите да буде затегнута. Слободно задњи део гурните напред, а леђа мало уназад на наслон столице. Онда "мењајте" ноге - лева иде доле као кад седите, а десна напред, скроз испружена. Вежбе увек радите бар десет пута. У супротном, неће бити жељеног ефекта. Наша саговорница, за крај, поручује да када вежбе постану део наших живота, више нећемо умети да функционишемо без њих. У ствари, постаће нам важне готово као храна и напуниће нас енергијом.