Уколико по више сати свакодневно проводите испред рачунара, требало би да упражњавате одређене вежбе за одмарање очију и вида. Усредсређени поглед неколико минута са оба ока прво на удаљене, а затим на ближе предмете, наизменично гледање и фокусирање на једно око, посматрање усамљеног предмета, као и гледање у даљину приликом боравка у природи, део су уобичајених вежби. На овај начин се уклањају "рачунарска" главобоља, замагљени вид, повећана осетљивост на јачу светлост, лоша фокусираност.

А уз помоћ јога вежби могуће је ојачати очне мишиће, чак и поправити вид. Применом јога поза могу да се опусте очни мишићи и умири главобоља, као и да се ослободи ум и успостави савршена концентрација уз помоћ вида. Да би се опоравиле од такозваног плешућег светла које емитује екран рачунара, очима је потребна мирна тама. Да бисте у томе успели примените вежбу за очи са длановима.

За ову јога вежбу прво загрејте руке трљањем или под млазом топле воде. Зажмурите, покријте очи длановима без притискања, а палчеве благо наслоните на слепоочнице. Отворите очи да бисте проверили да сте у потпуности блокирали светло. Поново зажмурите, опустите се и дишите дубоко. Покушајте да замислите мирни, опуштајући, потпуни мрак. Ако вам то не успева, замислите да по белом папиру цртате круг црним фломастером и офарбајте мислима цео папир. Када радите ову вежбу важно је да седите на столици или да будете у седећем јога положају равних леђа.

Истраживања су показала да особе које редовно упражњавају ове вежбе мање имају проблем са видом, а на тај начин и очни притисак може да се ублажи.