АКО сте принуђени да већи део дана проведете седећи, то не значи да морате да будете сасвим неактивни. Доказано је да седење на пилатес лопти, које захтева стално балансирање, током једног радног дана може да сагори чак 360 калорија! Осим тога, седење на овој великој лопти добро је и за правилно држање тела, бољу равнотежу и већу чврстину мишића.

Седењем на пилатес лопти тело стално мења положај, што је добро за јачање мишића, побољшање концентрације и циркулацију.

По завршетку радног дана, велику лопту можете да искористите да урадите неколико лаганих вежби.

Релаксација

Лезите на лопту и котрљајте се све док вам леђа не буду у потпуности на лопти. Опустите бокове и главу, а руке нека лагано падну са стране. Задржите се у положају док избројите до пет.

Истезање

Раскорачни став, нагните се напред. Руке су испружене, а дланови на лопти. Котрљајте је у једну па у другу страну гурајући груди према поду, истегните леђа и тетиве. Задржите се у положају пет удисаја.

Балансирање

Подигните десну ногу, а леву испружите иза и подигните лопту изнад главе. Полако спуштајте лопту на под и подижите ногу због равнотеже. Мало откотрљајте лопту да бисте што више издужили тело. Задржите се у положају пет секунди па промените страну.

Исправљање леђа

Седите на лопту и раширите ноге. Ослоните лактове на колена, опустите се и истегните. За бољи ефекат лагано гурајте колена лактовима. Задржите се у положају док избројите до пет.

Јачање ногу

Седите на лопту, стопала су у ширини кукова. Испружите руке испред себе да бисте лакше одржавали равнотежу. Полагано уз удах испружите десну ногу, а с издахом је полагано спустите. Поновите и другом ногом и наставите да вежбате наизменично. Вежбу поновите пет пута са сваком ногом.

Из специјалног додатка Доктор у кући