МЛАДИ у свету су "лансирали" нови тренд који пропагира доминацију природног мириса тела, одбијајући да користе мирисе.

Резултати истраживања организације YouGov су показали да 40 одсто младих није користило никакав дезодоранс у протеклом периоду, док их је одбацила и трећина мало старијих - узраста између 25. и 34. године. Као одговор су навели да желе да сачувају околину, а да то није могуће уз фабричке парфеме и антиперспиранте.

Тако је и недавна студија утврдила да осам од десет миленијалаца дефинишу лепоту уз паролу: "Бити природан, бити оно што јесам." Зато би дезодоранс, једна од најуспешнијих козметичких прича која је почела 1919. године, могао да оде у прошлост, јер компаније које истражују тржишта закључују да је данас све већа потражња за природним производима, за којима су млади "гладни".