ВЕЋИНА малишана данас жели да се бави "влоговањем", наводећи постављање личних видео-снимака као посао снова - показала је студија истраживача окупљених испред произвођача играчка за децу - ЛЕГО. Истраживање је спроведено у САД, Великој Британији и Кини, на узорку од 3.000 деце, узраста од 8 до 12 година. И 326 родитеља је, експериментално, укључено у студију.

Чак трећина малих испитаника је изјавила да машта о каријери "јутјубера", објашњавајући то као нешто узбудљиво и исплативо. Занимљиво је да су малишани са подручја САД и Велике Британије углавном наводили да би за живот најрадије зарађивали као "влогери", док су се мали Кинези определили за посао астронаута. Истовремено, троје од четворо испитаника је рекло како верује у тврдњу да ће људи у будућности живети на некој другој планети. Чак 96 одсто Кинеза је то изјавило, док проценат слагања са овом теоријом у Британији износи 63, а у САД 68.