RSS

Све вести

Depositphotos

Ништа без меса

Пробајте: маринирани бифтек, пикантни гулаш, млевено месо са тестом, свињетину са поврћем

Depositphotos

Не избегавајте свињску маст

Истраживања су показала да свињска маст садржи 33 одсто мање засићених (лоших) масти од маслаца, чак два пута више добрих и три пута више омега 3 масних киселина

Depositphotos

Млеком заварајте глад

Постоји неколико здравих намирница и течности којима можете да смањите апетит, односно створите код себе осећај ситости. Пијте воду и млеко, узмите било коју врсту зеленог поврћа, јабуку, банану...

Depositphotos

Дијетом савладајте кандиду

Поред тога што регулише тежину овај начин исхране помаже и против гљивица. Ограничите унос угљених хидрата, а оброке припремајте од меса, рибе, јаја и поврћа

Depositphotos

Печурке штите мозак

Научници са Националног универзитета у Сингапуру открили су да конзумирање печурака два пута недељно може да смањи ризик од пропадања можданих функција у каснијем периоду живота за чак 50 одсто

Depositphotos

У царству чоколаде

Посластицама са чоколадом тешко је одолети. Ово су популарни рецепти: енергетски смути, црни куглоф,торта украшена воћем, захер рапсодија, домаћи брауни

Depositphotos

Карфиол појачаног укуса

Пробајте одлична јела са карфиолом: кремаста чорба, пржени цветови у сувом грожђу, мусака са бундевом и кус-кусом, поховани залогајчићи, запечен са сиром, са преливом од шунке и павлаке и љуткасто вариво

Depositphotos

Здравље из маслачка

Пробајте: пире необичног укуса, гурманску салату, зелени рижото, лековити мед

 Пилећа џигерица с поврћем  Depositphotos

Маштовите салате са мајонезом

Пробајте: пилећу џигерицу с поврћем, шампињоне у белом омотачу, мирисни кромпир, макароне у руској салати, цвеклу на другачији начин, чаролију са крабама, сремуш и кувана јаја у милераму

Кексићи са аромом цимета Depositphotos

Колачићи са ђумбиром

Пробајте: мирисне медењаке, чоколадни бисквит, бадем у различитим облицима, кексиће са аромом цимета, веселе глазуре

Прилог са печуркама Depositphotos

Здрави оброци са сочивом

Пробајте: прилог са печуркама, чорбасти гурманлук, сочну тестенину, вариво од бундеве

Depositphotos

Дијета: Здраве масти чувају артерије

Правилним избором намирница повољно може да се утиче на стање крвних судова. Масти унесене у разумним количинама нису штетне, напротив корисне су и неопходне, а поједине могу чак и да допринесу превенцији

Depositphotos

Ђумбир: И зачин и лек

У нашој кухињи нема баш широку примену, иако је његов корен ароматичан и мирише на лимун, док је укус слаткасто пикантан и веома свеж. Као такав, ђумбир је врло укусан зачин додат колачима, ликерима или пиву

Depositphotos

Шаргарепа и слатка и пикантна

Шаргарепа може да буде и основа главног јела, али и укусни додатак другим намирницама. Пробајте: прилог са ђумбиром, запечене сиреве у поврћу, ароматичну киселу чорбу и златножути пире

Depositphotos

Месо и колачи са поморанџом

Поморанџе многи поистовећују са разним посластицама, али оне се одлично комбинују и у главним јелима. Пробајте: домаћи слаткиш, сочна ребарца, печену патку и цитрусни чизкејк

Depositphotos

Слатко, слађе, медено

Ово су посластица којима нећете моћи да одолите: Воћне кнедле, баклава од бадема и лешника, пита са смоквама, млечна торта, штрудла са јабукама

Depositphotos

Кад зачини обоје јело

Многима је, осим укуса, важан и изглед јела. Пробајте ове живописне оброке: жута чорба са сочивом, ражњићи са шафраном, морски рижото, златни омлет, шампињони са паприком и куркума у пилетини

Depositphotos

Спанаћ обавезно на тањиру

Изузетно богат протеинима, фолном киселином, магнезијумом, витаминима, калцијумом, калијумом, фосфором, гвожђем због чега се посебно препоручује анемичним особама

Depositphotos

Живописне чорбе

Испробајте: наранџасто окрепљење, љубичасту порцију здравља, зелену рапсодију

Depositphotos

Ништа без ораха

Пробајте: чоколадну торту, медену штрудлу, неодољив мус, витамински колач, баклаву са јајима...

Прикажи 10 вести Прикажи све вести

Да ли на вас утиче прелазак са зимског на летње рачунање времена и обрнуто?