UPRKOS tome što od maja prošle godine JKP "Infostan tehnologije" uplate korisnika knjiži na mesec i godinu za koju je račun ispostavljen, sugrađani mogu bez problema da izmire dugovanja. Viškom novca namiruje se najstariji račun koji nije obuhvaćen postupkom prinudne naplate. U drugom slučaju, suma koja "pretekne" se evidentira.


Neredovnih platiša komunalnih usluga, nažalost, ima. Jedan od njih je i penzioner Milan Sredojević. On priznaje da spada u grupu Beograđana koji ne izmiruju obaveze na vreme, ali, kako tvrdi, na kraju uvek izmiri dug.


- Dešava se da mi se nakupe tri ili četiri računa, pa to platim odjednom, ali izgleda da "Infostan" ne proknjiži kako treba, jer mi prete izvršiteljima - požalio nam se Sredojević. - U prethodne četiri godine, "Infostanu" sam dao više od 100.000 dinara na ime kamate i dugovanja, a nedavno mi je stiglo novo utuženje za račun iz marta ove godine.

PROČITAJTE JOŠ: Šalju izvršitelje zbog jednog računa


Sredojević ne razume zbog čega se višak novca ne knjiži za stara dugovanja, kao ni to da preduzeće za objedinjenu naplatu komunalnih usluga tereti ljude za jedan zaostali mesec.


Povodom ovog slučaja, "Infostan" ističe da su protiv navedenog korisnika tokom prethodnih godina zbog neredovnog plaćanja pokretani postupci prinudne naplate, a sve naknadne izvršene uplate su uredno evidentirane i rasknjižene.



Milan Sredojević


- Korisnici na svakom mesečnom računu imaju precizan prikaz obaveza. Ukoliko uplate veći iznos po parametrima sa uplatnice dostavljene uz poslednji račun, uplaćenim sredstvima se namiruje tekući račun, a viškom novca najstariji račun po datumu dospelosti, koji nije obuhvaćen postupkom prinudne naplate - objašnjavaju u "Infostanu".


Takođe, iz preduzeća napominju da ako su svi računi za koje nije pokrenut postupak prinudne naplate namireni, uplaćena sredstva se evidentiraju kao preplata, koja se na zahtev korisnika može preknjižiti na tuženi dug. Uplata više novca od onoga što piše na računu se takođe može koristiti za namirenje narednih mesečnih računa.

PLAĆANjE I ELEKTRONSKIM PUTEM


INFORMACIJE o plaćanju zaostalih dugovanja sugrađani mogu dobiti preko pozivnog centra0800-011-018 i broja 011/395-44-20, radnim danima 7.30 - 20.00 i subotom 8.00-14.00.

Nalozi za uplatu mogu se dobiti putem imejla ili dolaskom lično u bilo koju ekspozituru JKP "Infostan tehnologije". Korisnici takođe na sajtu preduzeća u delu onlajn upit stanja imaju pristup svojim računima, na kojima su im precizno iskazane sve obaveze.