NAŠA poznata balerina i TV voditeljka Drina Pešić ističe da većina žena kuka kako im noge nisu dovoljno zategnute. Da se to ne bi ponavljalo, našim čitateljkama rado otkriva tajnu svog savršeno izvajanog tela. Vežbe koje predlaže su vrlo jednostavne, a efikasne.

- Sedite sa prekrštenom nogom kao kad pozirate. Najpre, desna noga je dole, a leva preko nje. Onda uradite obrnuto. Ja sam s razlogom na štiklama, jer špic patike imaju samo balerine, a zahvaljujući visokim potpeticama, drage dame, istovremeno ćete zatezati i podizati i listove (slika 1) - otkriva Drina. - Zatim (kao na slici 2) desnu nogu spustite savijenu kao kad sedite, a levu ispružite da bude zategnuta. Slobodno zadnji deo gurnite napred, a leđa malo unazad na naslon stolice. Onda "menjajte" noge - leva ide dole kao kad sedite, a desna napred, skroz ispružena. Vežbe uvek radite bar deset puta. U suprotnom, neće biti željenog efekta. Naša sagovornica, za kraj, poručuje da kada vežbe postanu deo naših života, više nećemo umeti da funkcionišemo bez njih. U stvari, postaće nam važne gotovo kao hrana i napuniće nas energijom.