Ukoliko po više sati svakodnevno provodite ispred računara, trebalo bi da upražnjavate određene vežbe za odmaranje očiju i vida. Usredsređeni pogled nekoliko minuta sa oba oka prvo na udaljene, a zatim na bliže predmete, naizmenično gledanje i fokusiranje na jedno oko, posmatranje usamljenog predmeta, kao i gledanje u daljinu prilikom boravka u prirodi, deo su uobičajenih vežbi. Na ovaj način se uklanjaju "računarska" glavobolja, zamagljeni vid, povećana osetljivost na jaču svetlost, loša fokusiranost.

A uz pomoć joga vežbi moguće je ojačati očne mišiće, čak i popraviti vid. Primenom joga poza mogu da se opuste očni mišići i umiri glavobolja, kao i da se oslobodi um i uspostavi savršena koncentracija uz pomoć vida. Da bi se oporavile od takozvanog plešućeg svetla koje emituje ekran računara, očima je potrebna mirna tama. Da biste u tome uspeli primenite vežbu za oči sa dlanovima.

Za ovu joga vežbu prvo zagrejte ruke trljanjem ili pod mlazom tople vode. Zažmurite, pokrijte oči dlanovima bez pritiskanja, a palčeve blago naslonite na slepoočnice. Otvorite oči da biste proverili da ste u potpunosti blokirali svetlo. Ponovo zažmurite, opustite se i dišite duboko. Pokušajte da zamislite mirni, opuštajući, potpuni mrak. Ako vam to ne uspeva, zamislite da po belom papiru crtate krug crnim flomasterom i ofarbajte mislima ceo papir. Kada radite ovu vežbu važno je da sedite na stolici ili da budete u sedećem joga položaju ravnih leđa.

Istraživanja su pokazala da osobe koje redovno upražnjavaju ove vežbe manje imaju problem sa vidom, a na taj način i očni pritisak može da se ublaži.