DA li ste uspeli ili ne u automobilskoj industriji bez greške, pokazuju podaci o prodaji vozila. Ako, pri tome, taj uspeh ostvarite na najvećem i najzahtevnijem evropskom tržištu, u Nemačkoj, onda se radi o nečem što ne pokazuje samo trenutni rezultat već predstavlja najbolji pokazatelj snage brenda.

Zato su u Riselshajmu, sedištu Opela, kao izuzetan rezultat, s pravom označili prodajni rezučltat ovog brenda, koji pod okriljem francuske PSA grupacije, posle "razvoda" sa američkim Xeneraln Motorsom, ponovo postaje automobilski džin.

Naime, u kategoriji putnuičkih vozila "Opel" je u Nemačkoj u septembru, dostigao tržišni udeo od 10,2 odsto što je najbolji rezultat još od davne 2010.

Pri tome nova vozila registrovana posle 1. septembra ove godine u Nemačkoj moraju da budu sertifikovana prema najnovijem WLTP sistemu kojim se određuje potrošnja goriva u realnom vozačkom ciklusu.

Pročitajte još - Zablistao "opel kombo lajf"

To je dokaz i da je Opel uspeo da svoja vozila prilagodi sve strožijim eko normama ali i zahtevima potrošača za što ekonomičnijim vozilima.

U Riselshajmu ističu da su uspeli da u svojim vozilima (motorima) već primene najnoviji EKO standard "Euro 6d-Temp" pri čemu se naglašava da je čak 127 ptničkih verzija iz "Opela" ponuđeno kupcima koji žele da već sad, nekoliko meseci pre roka, kupe vozilo sa ovim eko standardno.

- Mi smo se za ovaj standard priopremali godinama, nije to posao od nbekoliko meseci unazad i zato smo uspeli da ispunimo i WLTP i " Euro 6d-TEMP" eko norme i jako smo ponosni zbog toga - kaže Jirgen keler izvršni diretor prodaje,marketinga i postprodaje u Opel Nemačkoj. - Kupci su to prepoznali i znaju da ako kupe naš auto neće moraju da strahuju ni od kakve zabrane vožnje zbog zagađenja vazduha u gradovima.

Opel je zbog ovog eko dostignuća profitirao i u drugim evropskim zemljama koje su znatno pooštrile eko norme. Tako je u Španiji dostignut tržišni udeo od oko šest odsto,a u Francuskoj ogromnih 4,3 odsto.

I Opelova "kompanija posestrima" u Velikoj Britaniji, Voksal beleži, zahvaljujući istim razlozima, bneverovatan uspeh na Ostrvu. Tržišni udeo, dostignut u septembru u Velikoj Britaniji je 8,6 odsto računajući ne samo putnička vozila već i laka komercijalna vozila.