KOMPANIJA "Entero" sinonim je za vrhunski dizajn, kvalitet, proizvodnju i montažu nameštaja od drveta, iskustvo i trajanje više od četiri decenije, prepoznatljivost i poslovanje u celom regionu Balkana, državama nekadašnjeg Sovjetskog Saveza, Austriji, Švajcarskoj, Nemačkoj, Francuskoj...

- Sa ciljem da se izađe u susret željama najzahtevnijih klijenata, pri izradi vodimo računa o detaljima, pa je akcenat stavljen na finese u obradi koje odvajaju dobre od najboljih, kada je reč o opremanju enterijera luksuznih objekata. "Entero" kreira sofisticirane enterijere, koji postaju prepoznatljiv brend, kako kod domaćih tako i inostranih investitora - ističe Obrad Kovačević, vlasnik i direktor kompanije.


PROČITAJTE JOŠ:
Formula za uspeh preduzetnika

"Entero" d. o. o. datira od 1975. godine, a danas je osnovna delatnost kompanije opremanje enterijera hotela, stambenih i poslovnih prostora. Na listi je firmi koje uglavnom izvoze, što je jedan od pokazatelja uspešnog poslovanja. Po mišljenju konsultanata Svetske banke, "Entero" je uvršćen u red preduzeća sposobnih da, po EFQM modelu savršenog poslovanja, odgovori na zahteve multinacionalnih kompanija.

Kada je Obrad Kovačević pre 44 godine počinjao svoju uspešnu priču imao je viziju perspektivne firme, koja će prerasti u vodeću domaću i svetski priznatu kompaniju za opremanje objekata. U tome je uspeo, izgradio je i gradi partnerske odnose i stvara dugoročne poslovne veze.

- Da bi manufaktura sa prilično skromnim inventarom stasala u kompaniju koja raspolaže prostranim proizvodnim pogonima i savremenom opremom trebalo je praviti mudre izbore. Posao se od prvog dana širio, zadovoljni klijenti su se vraćali, novi dolazili po preporuci starih - ističe Kovačević.

Podseća da je nekoliko godina zanatska radnja poslovala oslanjajući se na trud osnivača i desetak zaposlenih radnika, ali da se suočavala i sa manjkom kvalitetnog kadra, inflatornim haosom devedesetih, kao i sa drugim izazovima koje je preduzetnicima nametnulo vreme tranzicije.

- Prevazići probleme, konstantno napredovati i ići prema istom cilju moguće je samo kada imate snažnu volju i jasno zacrtan cilj. Uz malo sreće, koja po prirodi stvari prati hrabre i istrajne, kompanija je uspešno nastavila rast - ponosan je Kovačević.

Kompanija "Entero" danas se prostire na 10.000 kvadratnih metara poslovno-proizvodnog prostora u okviru Industrijske zone u Novoj Pazovi i zapošljava 120 ljudi.

Kao neko ko iz iskustva zna koliko je u poslu važno naći oslonac u dobrim radnicima, vlasnik i direktor kompanije insistira na stalnom ulaganju u ljude, koji su, kako ističe, najvažniji resurs svakog preduzeća. "Entero" je okupio sjajan tim menadžera, šumarskih inženjera, arhitekata i ostalih stručnjaka, koji su svojom posvećenošću doprineli da proizvodi kompanije postanu prepoznatljivi širom sveta.

Osim u razvoj ljudskih resursa, konstantno se ulaže i u proizvodne kapacitete, kvalitet je odavno prepoznat na domaćem tržištu, a 80 odsto izvoza proizvodnje potvrđuje i odličnu potražnju na međunarodnom tržištu.

Ciljna grupa kompanije su investitori luksuznih građevinskih zdanja u zemlji i inostranstvu, specijalizovana je za opremanje luksuznih enterijera, nema serijsku proizvodnju, već izrađuje nameštaj za poznatog kupca.

- U protekle dve i po decenije radili smo u skoro svim bivšim sovjetskim državama, a trenutno smo fokusirani na evroazijske države Tadžikistan i Kazahstan. Opremili smo hotele u našem susedstvu u Opatiji i Šibeniku, Porto Montenegru, Luštici, Pržnu, Herceg Novom, Perastu, u Luksembugu banku, a u Kanadu smo izvozili vrata. Prošle godine smo radili enterijere u Austriji i Švajcarskoj, a u Srbiji "Gorski hotel i spa" na Kopaoniku. Dugačka je lista objekata u kojima se nalazi nameštaj kompanije "Entero", koja se trudi da na najbolji način prezentuje Srbiju u svetu - naglašava Kovačević.

Svake godine ovo perspektivno preduzeće prisutno je na mnogobrojnim sajmovima i izložbama gde predstavlja najrazličitije modele vrata i fine komade nameštaja koji kvalitet življenja podižu na viši nivo.

Ideje kompanije prepoznala je i podržala Privredna komora Srbije, koja je organizovala nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i enterijera "Interzum 2019" koji je održan od 21. do 24. maja u Kelnu.


PROČITAJTE JOŠ:
ŠIROKA PALETA USLUGA PKS: Provera na klik

- "Entero" već dugo godina sarađuje sa Privrednom komorom Srbije. Predstavili smo se u Kelnu u okviru Nacionalnog štanda Srbije sa još pet kompanija. Veoma uspešan nastup, veliki broj sastanaka, potencijalnih kupaca i partnera, utisak je koji je upečatljiv. Na jednom od vodećih svetskih sajmova prezentovali smo najkvalitetniji nameštaj za zahtevne kupce i pokazali da Srbija ima dostojne predstavnike u ovoj branši - rekao je Milutin Nikolić, direktor prodaje.


OSVAJANjE NOVIH TRŽIŠTA

MISIJA kompanije "Entero" je zasnovana na načelima poslovne etike i vrhunskog kvaliteta. Planovi su im da u narednom periodu pronalaze nova, interesantna tržišta, što su uveliko i počeli. U tome vide veliku i važnu ulogu Privredne komore Srbije da ih poveže sa inostranim partnerima i kupcima.